Powered By Blogger

vineri, 17 septembrie 2010

Dilema

A fost un moment cand am pierdut totul de sub control.Am esuat si nu am realizat unde am gresit.Unde am incercat sa fac un bine,ranindu-i pe cei din jur? De ce lucrurile au luat o intorsatura pe care nimeni nu si-a dorit-o? Cand am devenit asa?
Multor intrebari nu le gasesc raspuns.Multe lucruri ma apasa si ma dor ingrozitor.
De ce simt asta?De ce vad negru in viitor?
O mare de intuneric,in care ma inec singura.
Nu mai pot respira asa cum imi doresc sau cum o faceam candva.
O sa supravietuiesc?De ce continui sa pun intrebari,cand doar eu stiu raspunsul?
De ce nu mai pot sa ma bucur de Soare,care imi zambeste doar pentru simplul motiv ca exist?
Dileme!

Parazitii feat. Adi Despot(Vita de Vie) - O stare de spirit

2 comentarii:

  1. Se intampla de multe ori sa vrei sa faci bine si sa dai rau in schimb...asta e...:- ??

    de ce vezi negru? Gandeste alb!

    Singura..nu cred,nimeni nu e singur ,te asigur.

    Heh imi place ultima parte: "De ce [...]care imi zambeste doar PENTRU simplul motiv CA EXIST?"

    Si cum afara-i soare,in inima ta ploua,dar ,poate,cand afar' va ploua,in inima ta va fi soare si va fi randul tau sa inveselesti cerul,sa inveselesti soarele.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Onelastangel-Onelostdream: acum sa stii ca iti dau dreptate. la vremea cand am scris postarea treceam prin una dintre cele mai grele perioade ale vietii mele.
    ps.ma bucur ca "ma" citesti !

    RăspundețiȘtergere