Powered By Blogger

marți, 14 septembrie 2010

Motivare.

Poate va intrebati de ce nu am mai postat nimic de aproape o saptamana.Problema e ca mi s-a stricat calculatorul si de abia vineri o sa mi-l repare.


O sa incerc totusi sa scriu ceva in acest post,sa nu fie de umplutura.


Prima zi de liceu (clasa a X-a) a fost foarte ok.Nu pot sa zic ca mi-a fost dor de colegi,pentru ca pe cei cu care ma inteleg i-am vazut si in vacanta.Am stat la careu cam o jumatate de ora,dupa care care am mers in clasa.Stau in banca cu aceeasi colega de anul trecut,nimic nou.Am facut sport si psihologie,unde doar ne-am cunoscut noile profesoare,pentru ca profesorul de educatie fizica s-a pensionat si psiho se studiaza doar in clasa a X-a.
Azi am facut sase ore plictisitoare,pline de bla bla-uri.


Acum sunt la o prietena si nu pot scrie mai mult.
See you soon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu