Powered By Blogger

joi, 23 decembrie 2010

Rezumat.

De cand nu am scris pe blog, s-au schimbat foarte multe.De fapt, de cand am renuntat la blog, e mai corect asa.
-mi-am schimbat liceul si profilul.
-viata mea sociala in grup s-a alterat, avand in vedere ca am rarit, aproape redus la 0 iesirile in oras cu prietenii.(am de gand sa ma revansez vacanta asta!)
-m-am tuns, o schimbare radicala.
-mi-am facut prieteni noi, foarte buni, de la liceu.
-am schimbat tigarile, acum fumez Kent 4 (stiu, dar vreau sa ma las).
-am un iubit care ma face fericita.
Iubesc!♥

3 comentarii:

  1. U..dragut,succes cu scoala,lasa-te de tigari si...mult noroc,oricum.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei daca vrei sa te lasi de fumat incerca tigarile electronice
    ai aceeasi senzatie doar ca tragi un pic mai mult
    si sunt si mai ieftine ;)

    RăspundețiȘtergere